בית תוכנה מוביל
לפיתוח אפליקציות

חברת לבל אפ שהוקמה על ידי בוגרי ממר"ם - יוצאי יחידות הטכנלוגיות של צה"ל, מלווה יזמים ובעלי עסקים במסע שלהם החל משלב הרעיון ועד הרגע שבו האפליקציה מדורגת בראש טבלת ההורדות

#1 בואו נתחיל בצעד הראשון - השאירו פרטים ונציג שלנו יחזור אליכם לשיחת יעוץ חינם

יש להזין שם מלא
יש להזין מספר טלפון תקין
שדה זה הוא לא שדה חובה

מבין לקוחותינו

אז... איך עושים את זה?

  • פגישת היכרות
    ובחינת הרעיון

  • הגדרת המוצר
    וסקירת מתחרים

  • אפיון טכני
    ופונקציונאלי

  • עיצוב חוויית
    משתמש (UX/UI)

  • פיתוח המערכת /
    האפליקציה

  • עולים לאוויר

פרויקטים נבחרים

FitTech

אפליקציית כושר ל- Herbalife

כאדם יחיד, קשה מאוד לזהות בעיה בארגון ענק.
כ-4 שותפים, אפשר גם להקים מיזם שפותר את הבעיה.
FitTech הינו מיזם של 4 נינג׳ות שחיים את עולם הכושר מבוקר ועד לילה.
יחד, הם הקימו מיזם שמייצר דיגיטליזציה לארגון Herbalife המוכר.

מבחינה טכנולוגית מדובר באפליקציה שפעילה ב- 10 מדינות וב- 3 יבשות בעולם, מבוססת על תקשורת יומיומית בין מאמן למתאמן, ומאפשרת לכל ארגון Herbalife בעולם להתאים אותה לצרכים העסקיים שלו.

GetKey

נדל״ן ללא עמלות תיווך

גטקי הינה פלטפורמה Webית (אתר), המאפשר:

  1. לרוכש נדל״ן מצד אחד, לצפות בנכס מהבית תוך צפייה במודל תלת מימדי ומדוייק של הנכס
  2. למוכר נדל״ן מהצד השני, להעלות את הנכס שלו בצורה מדוייקת ולאפשר לו שקט במכירה ללא תרתורים, תוך ניהול שוטף של הנכס על ידי מתווכים מטעם GetKey

מבחינה טכנולוגית מדובר במערכת עם אינטגרציות רבות למערכות צד שלישי, מבוססת מיקום וכתובות, רספונסיבית למחשב ולטלפון.

MyCo

אפליקציה למועצות עירוניות

לאחר סבב גיוס משקיעים מוצלח, פיתחנו יחד עם גיא ויבגני את המוצר החדשני ביותר שקיים היום בעיריות ובמועצות. מדובר ב-2 שכנים, שהחלו את דרכם בהתלוננות על המצב, ועשו הכל כדי למצוא לבעיה גם פתרונות.
כיום המערכת פרוסה ב- 27 יישובים בחוף הכרמל וזוהי רק ההתחלה.

מבחינה טכנולוגית מדובר במערכת מלאה בתכנים שנוצרים על ידי המשתמשים ומסווגים לקהילות ותתי קהילות תוך שמירה ובקרה על איכות התכנים.

פירוט השלבים בתהליך

הגדרת מוצר

לפני שאנחנו רצים יחד למרחקים, זו הזדמנות טובה להכיר אחד את השני. יושבים יחד עם הצוות לפגישה שבה נבצע סיעור מוחות בנוגע לרעיון, מתחרים, מודלים עסקיים רלוונטים ונאגד הכול במסמך מסכם ומסודר.

אפיון

מצאנו מתחרים, הגדרנו את היכולות שנרצה ב-MVP, הגיע הזמן לצלול לעומק. נגדיר טכנולוגיות, נבצע סקיצת UX מלאה, נכין מסמך אפיון טכני מלא, ונענה על כל שאלה שיכולה לעלות טרם הפיתוח.

עיצוב

עכשיו לחלק האומנותי. סיימנו סקיצה, ועל גביה אנחנו מגדירים צבעים, גופנים, הנפשות ואת חוויית המשתמש המלאה באפליקציה. מזכירים - חוויית משתמש היא מפתח להצלחת מיזם.

פיתוח

אנחנו מומחים בפיתוח מערכות Web (אתרי אינטרנט) ואפליקציות אשר מתאימות גם ל- Android וגם ל- iOS, כך נמנע מכם לשלם פי 2 על פיתוח ל-2 הפלטפורמות. אנחנו מחזיקים בשבילכם את מיטב המוחות של צה"ל.

לקוחות מפרגנים

ירין יחזקאל, מנכ״ל Young Media

ההחלטה לפתח את המוצר הטכנולוגי שלי בחברת Level App הייתה ההחלטה הכי טובה שלקחתי במיזם הזה ללא צל של ספק. העבודה איתם מקנה לי שקט טכנולוגי ומאפשרת לי להתעסק בדברים שאני בתור יזם צריך ורוצה באמת להתעסק בהם.

שי יופה, מנכ״ל YMedia

חברת LevelApp מלווה את החברה שלי כבר שנתיים בכל מה שקשור לתחום הטכנולוגי, ואין לקוח מרוצה ממני בקטע הזה. המקצועיות והשקט הנפשי שלהם שווה לעסק שלי זהב, לא פחות מזה

נתנאל, מייסד ובעלים Bul Gift

בר ורון היקרים אנו רוצים להודות לכם על זה שלקחתם את הרעין שלנו והפכתם אותו למציאות, תודה על הליווי, על הסבלנות וההקשבה מעריכים מאוד ומוקירים משפחת Bul Gift.

שגית חזן, יועצת חברת iMatch

ממליצה בחום. בית תוכנה בוטיק,י איכותי, המספק מענה מקיף מקצה לקצה ומעטפת שירותים כוללת. כל זאת תוך מתן דגש על יחס אישי, אדיב והבנה לצורכי הלקוח. מומלץ בחום ותודה על שירות נפלא.

אלקנה, מייסד ושותף ב-FitTech

שנים שלקח לנו להבין את צרכי השוק, ללמוד ארגון ענק כמו Herbalife ולהביא את האנשים הנכונים להקמת המיזם המדובר. שמח להגיד בבטחון מלא, זו רק ההתחלה שלנו יחד!

מוזמנים לקפה

מוזמנים לקפה

התקשרו 073-7788999
או השאירו פרטים ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם
יש להזין שם מלא
יש להזין מספר טלפון תקין
שדה זה הוא לא שדה חובה